2014年6月23日 星期一

2014-06-23 毬蘭-花語

五年前從花墟買了兩片心形葉子,店員告訴我名字叫 [心心相印],全賴網友忘憂草指正名字正確叫 [毬蘭]。上月替它清潔每片葉子時才發現長有一朵細小的花苞,昨日仍只見微紅色,今晚要出門!今早才清楚見到花型呀,開心啊!

草:等了多年,終於開花啦!

唔通真有 [花語]? 我每日都跟它說,請你俾我見見你的花容啦!否則一個月後我返來已無緣見面了。

各位網友:大家的留言需要一個月後才可答覆,請見諒、並感謝各位多年來支持!







21 則留言:

  1. 還是第一次見有說花語人兒 ~~

    回覆刪除
  2. 球蘭!小小的花兒很嬌憨可愛呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最初觉得心形葉子好特别,完全無想過有花開,所以好興奮呀!

      刪除
  3. 回覆
    1. betty 欢迎光臨!
      小球蘭真的好靓。

      刪除
    2. betty 睇真球蘭好特别,好像有花上有花似的。

      刪除
  4. 球蘭,好美!好美!祝旅途愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 球蘭真的好靓哦!
      我现在法国,酒店有wifi仍可跟您保持联络。

      刪除
  5. 小花兒很有立體感,給我一種很奇妙的感覺!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小愚,我都觉得球蘭好立体,花上有花好有层次啊!

      刪除
  6. 回覆
    1. Gael 自然生長,只是間中用水清潔葉面,好易种!

      刪除
  7. 做生意既人零舍多噱頭.

    回覆刪除
    回覆
    1. 用心心相印吸引的名字吸引顧客,連我呢个阿婆都買,佢成功喎。

      刪除
  8. 已經好耐無聽人叫我忘憂草了!哈哈…
    Kamchoa 影得好靚呀!越來越有風格!

    回覆刪除
    回覆
    1. 草~你好呀,我返來啦。
      謝謝你的鼓勵呀!

      刪除
  9. 花花又可愛又靚!以前未見過嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. jane jane 抱歉現在才覆你,球蘭真係好特別,近年花墟間中可見到哦!

      刪除
  10. 等候五年. 好痴心的愛花人啊. 不枉此等!

    回覆刪除
  11. 好特別既花, 未見過呢!!

    回覆刪除