2014年6月11日 星期三

2014-06-11 楊屋村賞荷

















35 則留言:

  1. 沾上水珠的荷花特別清新脫俗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. Hi sam shum 昨晚落過雨,今早雨水仍沾在荷花上哦..............

      刪除
  2. 近期開始是拍荷花的高潮了!
    百看不厭!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 草~晚安,近日荷花開始盛放,正好是拍攝的時候了!

      刪除
  3. 帶著露珠的花葉都特別好看!這楊屋村是什麼地方呀?是丁屋?竟蓄了個大荷塘!

    回覆刪除
    回覆
    1. 楊屋村在元朗博愛醫院斜對面,應是私人的地方,這個荷塘貼住村口。
      乘坐西鐵元朗站(H出口)。往博愛醫院方向大約行15分鐘便到。

      刪除
  4. 試下under 半級、一級影多兩三張,可能有唔同效果。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝堅Sir 指導,會下次記住、感激呀!

      刪除
  5. 回覆
    1. Ada~早晨, 客氣啦,謝謝光臨鼓勵呀!

      刪除
  6. 荷花拍得好好,感覺好像黏到些靈氣,歌仔都有得唱,荷花香,新月上,那麼荷花是否好香呢?哈哈,咁嘅問題相信都冇邊個會問.....

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu Siu 謝謝你的鼓勵呀!
      咪係你問緊呢個問題囉................^ ^

      刪除
    2. Kam , 花開得好香也沒用....何解?
      因最近的個多星期裡,我用手機看blog給回應,很多時候都說找不到伺服器,發生時間每多在港下午四時後至深夜時份,這並不是經常,是間歇性才上不到網,因此我感到谷歌又會像雅虎一樣,就算不結束網誌,相信亦會收窄服務條款,不知你最近有沒有這種情況出現呢?
      還有很多網友說離開,相信有沒有這關係?

      刪除
    3. 也曾經試過,說實話自轉了谷歌至今,我仍未適應呢!
      自己本身忙碌,只可用僅有時間去上網,我也曾想過離開哦,因我的大部分朋友都是在FB,那裡好較為簡單容易。

      刪除
  7. 嘩,好多花,我都約咗同事去,希望唔好落雨.

    回覆刪除
    回覆
    1. 島兄~早晨,楊屋村的花開得正合時,唯顏色較為清淡。

      刪除
  8. 荷花盛開,帶著露珠的花葉,都好 ! 我偏愛尾4那幀,一瓣荷花在水中,很有 '留得殘荷聽雨聲' 的境界。

    回覆刪除
  9. kam 影的荷花很美呀,水珠的襯托下更覺嬌美欲滴!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雨後荷花,增添幾分嬌美哦!

      刪除
  10. 咁都畀你發掘到賞花勝地

    回覆刪除
    回覆
    1. 我邊有本事呀?係去年跟前輩去過一次呀............

      刪除
  11. Winna師姐 影得好靚!楊屋村荷花好多影得好方便!

    回覆刪除
    回覆
    1. Elaine~早晨, 你說得對呀,楊屋村方便、荷花又靚哦!

      刪除
  12. 回覆
    1. Candy 每年的荷花仙子迷倒不少攝影前輩呢!

      刪除
  13. 荷花、蜻蜓,拍得很美!

    回覆刪除
    回覆
    1. 飲茶人,歡迎光臨鼓勵呀!
      我仍然是初哥而已,請多多指教...........

      刪除
  14. 荷花和紅蜻蜓配在一起,好美!

    回覆刪除
    回覆
    1. 在荷花池見到的多隻蜻蜓都是紅色、好靚!

      刪除