2014年6月2日 星期一

2014-06-01 世界舞蹈大獎賽

上月聽過一個有關拍攝運動的講座後,舞蹈大賽對從未拍攝過舞蹈運動的我極之吸引,原來過程殊不簡單,加上仍是用一鏡走天涯,多樣嘗試後效果仍未如理想,拍攝手法極需要大大改
善。懇請有經驗拍運動的前輩能加以指點及教導!
















31 則留言:

  1. 舞姿構圖捕捉得很好.共他光,影,眼神,樣樣俱全是一輯好相.正..正..正...

    回覆刪除
  2. 影得好靚,好吸引( ´▽` )ノ

    回覆刪除
  3. Winna,好嘢,影足成日,影得好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係初哥,未試過影跳舞需要多D時間去試哦..................

      刪除
  4. 你選的位置不錯可避開其他參賽者及觀眾在畫面上的干擾
    不過太高時看來平板失了立體感及舞動的力量
    而且低點及水平時可拍攝到背光舞者的光邊效果

    回覆刪除
    回覆
    1. 亞飛~你好,謝謝光臨鼓勵呀!
      因為睇完下午場後臨時購票、唯有選第五區山頂最後位置。
      感謝前輩一言道破居高臨下的利與敝,獲益良多,受用不盡呢!再謝閣下無私的分享!

      刪除
  5. 回覆
    1. Kimmy, 初哥劣作、謝謝光臨鼓勵呀!

      刪除
  6. 她們跳得起勁,你也拍得起勁,美,就這個字全形容了.......

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu Siu, 初哥劣作、謝謝光臨鼓勵呀!

      刪除
  7. 好靚啊!
    不同大師级、不同的位置,拍出不同的效果!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨~Ada San, 初哥劣作而已,還需要努力學習改善哦!

      刪除
  8. 用天涯鏡影到咁都算好好架喇.冇錯大賽選手水準係高,但觀眾席用高角度影構圖比較古怪,反而地區賽用水平角度影會舒服啲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨~島兄,因為睇完下午場後臨時購票、唯有選第五區山頂最後位置。
      一般是否都用水平角度好D呢?最底位置是否在評審團後面高2排呢?敬請指教為盼!

      刪除
    2. 其實高位置都有佢既影法,但如果張張都係就怪啲.水平位置我係指同運動員同一水平,我次次去伊館都係有記者證的.可以在場邊影,至於伊館俾觀眾去到邊個位我就唔清楚,我其實唔太鐘意影伊館.因為背景好黑,寧願影地區賽.不過多數國際賽都係伊館搞.

      刪除
    3. 島兄~非常感謝你寶貴的意見哦!
      你是專拍運動的前輩,欣賞你以前的每一網頁都分享好多心得,但為何Yahoo取消之後,見你的網頁至現在仍舊是同一個從未有更新,不知怎的亦無法留言?
      請問你有新的網址嗎?希望可向你多多學習哦!

      刪除
    4. 我搬咗去Word press, blogspot搞佢唔掂 @@
      http://mokphilip.wordpress.com/

      刪除
  9. 會唔會想落場跳埋一份^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 如我落場,肯定評審團都四散,無眼睇...............^o^

      刪除
  10. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  11. 好鍾意睇嘅比賽之一!
    妳也似捕捉的好肉緊!哈哈…

    回覆刪除
    回覆
    1. 國際大賽真係好好睇,我都係影幾張就會唔影,專心去睇啦...........

      刪除
  12. 舞如彩鳳飄飄,影來得心應手 !

    回覆刪除
    回覆
    1. robert 劣作而已,懇請各方高手多多指點為盼呀!

      刪除
  13. 影得好好啦,讚讚讚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 叮噹貓,多謝你的鼓勵哦! 期待下次再有機會試影。

      刪除
  14. kam 能把舞者美麗的舞姿把握地攝入鏡頭,不但有動感且有美感,幅幅佳作!

    回覆刪除
  15. 一看再看,好吸引!

    回覆刪除