2014年3月19日 星期三

2014-03-15 白花油麻籐(禾雀花)













29 則留言:

  1. 禾雀花 ,我以為係小鳥,有趣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 外型真係好似可愛的小鳥,非常靚!

      刪除
  2. 有紅色的?!我去年行山時只見過米白色的呢!真像小烏兒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我原想去雷公田影米色禾雀花,想不到會見到這個美麗的顏色呢!

      刪除
  3. 真係好似雀仔,不過味道就唔係甘好聞.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在無近距嗅,原來有味................?

      刪除
  4. 其實有好多花的形狀都似一些自然的生物㗎.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 想佢哋的命名跟外型不無關係呢!

      刪除
    2. 其實點解叫白花油麻藤?是白花油的原料嗎?
      記得小時,表妹曾告訴我元朗再入的公路,兩旁種的樹,那葉子搓揉後可有白花油氣味,所以我一直以來都叫那種樹為白花油樹,哈哈…我咁都得!

      刪除
  5. 好得意喎!又幾似雀仔呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 外型真係好似可愛的小鳥,非常得意!

      刪除
  6. 型態很特別似鸚鵡咀多點唷

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,真係似鸚鵡咀多D哦..........^o*

      刪除
  7. 係喎,真係似鸚鵡咀多D哦..........^o*

    回覆刪除
  8. Winna,白花油麻籐形態幾特別.

    回覆刪除
  9. 它的形態有些真像雀仔,聚集在技上!^ ^

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇真係像雀仔又像鸚鵡、一大串吊著,好可愛!

      刪除
  10. 個樣好趣緻呀!^^

    回覆刪除
  11. 外型真係好似可愛的小鳥,非常有趣!

    回覆刪除
  12. 禾雀花,果然似禾花雀 !

    回覆刪除