2010年10月22日 星期五

新移民(二)

多謝網友Kong在7月送的另两盆紫羅最近開花啦,看這盆 Peter Pan多神氣!它的葉子卷曲不平,花蕊好像在花辧間彈出似的。








這盆花的顏色好柔和,有些花兒不知出了什麼亂子,有點扭曲。







迷岩非常耐看,這盆花已經持續開了一個月,現時還不斷有花蕾長出來。






8 則留言:

  1. d花好靚呀!
    我對盆栽冇愛心和耐性的.
    [版主回覆10/23/2010 08:49:00]植物是我嘅至愛,所以做咗插花二十幾年啦。

    回覆刪除
  2. 花開得好靚喎!紅色果盆D葉,係咪好似唔夠強壯
    [版主回覆10/23/2010 08:52:00]其實我都覺得佢有異樣,葉子像有菌、花兒好奇特的裂開。

    回覆刪除
  3. 花型好有趣!!

    [版主回覆10/23/2010 08:54:00]花型中間裂開咗好得意,但兩朵都係一樣架。

    回覆刪除
  4. 你種花心得一定好多嘞, 開得好好喎, 盆 peter pan 生得咁高應該唔夠光, d葉醜醜的可能有蟲或壞球的問題, 如果你唔介意佢高, 可以唔駛理佢, 但都喺睇下個球有冇白色點點蟲蟲或開始爛球好一d.
    [版主回覆10/23/2010 23:08:00]全部五盆一排放在同一位置,受光都一樣,唔知佢點解奀雌雌營養不良咁,我都懷疑佢D葉有菌,不過無想過會係個球可能有蟲蟲,等明天日光下再去檢查吓先,唔該哂!

    回覆刪除
  5. 傻妹【Annie】2010/10/23 下午3:28

    甘草:幾盆都好靚呀!我公司既花花我無時間理佢,搞到佢哋今年無咩花開,只係有新葉咋!妳幾盆品種都好特別,我係花墟都好似搵唔到喎 !幾時妳帶我去花墟行下街街呀?
    [版主回覆10/23/2010 23:12:00]我唔知花墟有無呢幾個品種,因為足足六個月無去啦!等我考埋試下個月尾同妳去行吓啦好嗎?

    回覆刪除
  6. 迷岩花嘅顏色好靚呀!
    上次妳送我的紫羅蘭有盤開花喇;等開多啲就影相!
    [版主回覆10/23/2010 23:14:00]D花原來開完又出蕾、好襟睇架!

    回覆刪除
  7. 傻妹【Annie】2010/10/23 晚上11:35

    甘草   唔駛急架!我下個月既時間都約到滿晒,可以慢慢未遲,最緊要係妳答應帶我去 ,幾時去都無問題架!祝妳考試成功
    [版主回覆10/24/2010 16:19:00]好呀,我哋再約啦!

    回覆刪除
  8. 祝   好花常開,好景常在!
    [版主回覆11/02/2010 14:37:00]大家咁話啦,祝妳身體健康、笑口常開!

    回覆刪除