2010年10月23日 星期六

101021 晚餐

 




















7 則留言:

  1. 好美味咁喎, 喺自動餐? 但又好似唔喺, 邊度黎呢?
    [版主回覆10/23/2010 23:22:00]呢間意大利餐廳响灣仔星街九號。雖然是西餐、為咗方便傾計我哋選咗張圓枱,菜式是當晚大厨出來推介的。

    回覆刪除
  2. 正!! 除了羊架,all my favorite!!
    慶祝什麼哩??
     
    [版主回覆10/23/2010 23:26:00]我最鍾意個白松露菌意大利飯,是小女子又大個女咗一歲

    回覆刪除
  3. 話咁快又一年妳大個女啦  祝生日快樂
    [版主回覆10/23/2010 23:28:00]多謝哂、大個咗一D咋

    回覆刪除
  4. 灣仔星街都近我喎, 老公生日想揾嘢食, 呢間d 菜好味嗎?
    [版主回覆10/24/2010 00:00:00]D嘢好正,當晚牛柳好滑、虾新鮮同好爽口、牛面珠就一段、羊架一流、三文魚好嫩滑、我最鍾意個白松露菌意大利飯,(當晚嘅前菜亞枝竹我就覺得咸咗D、芝士波口感就好好),可以一試。
    餐廳叫 Cinecitta

    回覆刪除
  5. Happy Birthday !
    Winna 祝你日日都咁開心,身體健康!
     
    [版主回覆10/24/2010 07:38:00]多謝呀Sandy!祝大家都同樣笑口常開、精神爽利!

    回覆刪除
  6. 生日都唔話我知,等我同你慶祝,祝你生日快樂,青春常駐
    [版主回覆10/24/2010 10:06:00]嘩!多謝哂、個蛋糕好靚

    回覆刪除
  7. 傻妹【Annie】2010/10/24 下午2:57

    甘草   午安!原來妳都係10月之星嚟!補祝妳生日快樂、身體健康、越嚟越開心、當然最緊要係心想事成啦
    [版主回覆10/24/2010 16:18:00]多謝Annie,同樣祝妳身體健康、工作順利、稱心如意、笑容滿面!

    回覆刪除