2010年10月12日 星期二

01-10-10 妻籠宿

妻籠宿古色街道


















3 則留言:

  1. 這裡好有特色,好「local」的感覺!!
    好靚的花:

    [版主回覆10/12/2010 23:15:00]以前見過呢種類似的花都是小型的,但這盆足足有两呎高、極之奪目,非常靚

    回覆刪除
  2. 傻妹【Annie】2010/10/18 晚上10:34

    甘草
    妳有心啦...媽咪好好呀...我會好好照顧媽咪架...妳放心啦...而我就慢慢開始接受爸爸離開既事實...更加開始可以控制到自己既情緒啦...不過有時朋友問起都會忍唔住喊架...妳話我係唔係好無用呀...甘草...唔緊要架...我等妳得閒先至約啦...今個月我都唔係好方便呀...遲下見啦
    [版主回覆10/18/2010 22:48:00]妳好叻女呀 ,係需要俾D時間去適應,下次約啦!

    回覆刪除
  3. 妻籠宿古色古香,我沒有到過這裏.
    [版主回覆12/04/2012 23:53:35]妻籠宿好靚,要去啦!

    回覆刪除