2010年3月7日 星期日

19-02-10 常德步行街


回長沙沿途經過的景緻




嘩!嚇了一跳,難道..建築物.......要倒下........................?
































常德步行街


























6 則留言:

  1. D臭豆腐黑色嘅?好嚇人呀~
    [版主回覆03/11/2010 22:04:00]我見到都唔敢試,黑色賣相

    回覆刪除
  2. 傻妹【Annie】2010/3/8 晚上7:04

    甘草
    點解那些臭豆腐是黑色的...好得人驚呀...其他小食就好似好好味道咁樣...
    [版主回覆03/11/2010 22:09:00]呢度D小吃好多,有共同特色就是味重、油多、麻辣,全都不是我的喜好

    回覆刪除
  3. 台灣D臭豆腐都系黑色架!我就吾敢試.....妳有冇試食過?
    嗰D公仔糖是否用口吹?小時候有見過、但冇錢買、得個睇字!
    [版主回覆03/11/2010 22:18:00]聽講係用黑豆做㗎、但唔知點解個豆腐中間都係白色喎? 個D公仔係用手做出來的

    回覆刪除
  4. d臭豆腐是黑色可能因為它原本是先發霉才炸嘛!!
    [版主回覆03/13/2010 23:41:00]妳講得啱呀,我都好奇怪點解黑豆做嘅豆腐中心會係白色喎?

    回覆刪除
  5. Ada & Man San2012/8/9 晚上9:22

    你的行程好豐富~
    [版主回覆08/09/2012 23:15:12]自己包團,行程好小小!

    回覆刪除
  6. 我試了吃長沙的臭豆腐,好好食.

    回覆刪除