2010年2月21日 星期日

16-02-10 湖南之旅-高鐵(大年初三)

大年初三踏上高鐵湖南之旅,一早在深圳集合開始北上廣州,中午在番禺吃午飯,然後繼續往廣州南之高鐵車站,因火車延遲到站,所以要在站內呆了幾個小時。

番禺酒家出售的野味。
湖南








可憐的待售小鱷魚。



廣州南車站外貌好像機場一樣。










每位乘客都要通過檢查才可進入。








各人憑票領取一枝水。














5 則留言:

  1. 湖南凍唔凍呀!好唔好玩呢?
    [版主回覆02/23/2010 05:58:00]氣温 0-7 度左右,比我預期中暖得多,因為完全睇唔到結冰,喜歡看山的就是一個唔錯選擇(因為大部分山都是三分形態、七分想像)。

    回覆刪除
  2. 我都好想搭高鐵呀!
    [版主回覆02/23/2010 10:54:00]又定又快呀

    回覆刪除
  3. 傻妹【Annie】2010/2/24 晚上11:15

    甘草
    咁樣需唔需要坐吊車架...我就超驚搭吊車架...諗起都會心慌慌呀... ...因為我有畏高症架...次次要我搭吊車都會搞到好辛苦...先至會上到車架...真係好瘀呀...仲嚇到面都青埋添...
    [版主回覆02/25/2010 07:27:00]坐高鐵唔使坐吊車,位呢個旅程係有一節坐吊車去看天門山,而且全程都会從高處睇風景喎。

    回覆刪除
  4. 傻妹【Annie】2010/2/25 上午8:58

    甘草
    咁樣就真係十萬個唔得啦...我坐親吊車都會全程合埋眼架...如果唔係就會嚇到暈...真係咪搞我啦...我試過幾次去內地旅行...但係就無留意行程...又無留意要搭什麼車...去到果時已經無得唔搭啦...搞到一邊搭一邊想喊...落左車仲要俾團友笑添...不過佢哋都係關心我...想幫我分散主意力...等我快D回覆精神...仲請我食嘢呀...超級好人...
    [版主回覆02/25/2010 09:17:00]一段內地旅行路線都會係行山看水,所以畏高就要留意吓啦!

    回覆刪除
  5. 我復活節真接在深圳坐高鐵到長沙.火車很凖時.
    [Sing Tak回覆11/29/2012 09:46:58]咁真係幾好彩.
    [版主回覆11/29/2012 09:30:43]高鐵經常誤點,你好彩啦!

    回覆刪除