2010年2月6日 星期六

04-02-10 西貢-萬宜水庫(一)

今日目的地是萬宜水庫-國家地質公園,落車沿馬路邊起步不久,怱然眼前一亮,被一盆盛放的加多利亞蘭吸引走進了一間士多,老闆( 明知呢班人攪攪震)仍非常熱誠地講解他種的植物,還取出他的古董給我們拍照:古董錫器火窩爐 ,錫還是第一次見)、手畫雞公碗(非賣品、只留作供青少年認識之用)、還有陶瓷水缸。今次行程一起步已經有意外收獲,各人都懷着興奮心情繼續向目的地進發。
































3 則留言:

  1. No.1
    [版主回覆02/07/2010 07:29:00]叻叻呀!

    回覆刪除
  2. 嘩....連個信相都咁靚!
    [版主回覆02/07/2010 07:31:00]真係好靚

    回覆刪除
  3. 傻妹【Annie】2010/2/8 晚上11:42

    甘草
    件件都好珍貴呀...花花又好靚...果位伯伯好有心喎...個信箱真係好靚好實用添...我都想去睇下...不過我一定唔會識去...為有睇妳影既相啦 ...講真...真正既雞公碗我都係第一次見咋...
    [版主回覆02/09/2010 08:16:00]以前呢D碗都係比較平民化用,無乜人識得收藏,所以現時都好少見得到。(古玩店有)

    回覆刪除