2010年2月9日 星期二

04-02-10 HK遊-萬宜水庫

沿途除了享受大自然的風景外,還欣賞漫山盛放的吊鐘花,舉目所見,遍山都是( 原本還有一些地質公園內的特色石頭可與大家一齊分享的,但無論怎樣嘗試,都是不能成功,祇出現內容含有不恰當用字的字句),請各位前輩指教一吓應怎辦呢?)唔通係國家機密??

























5 則留言:

  1. wow!!!! 好多吊鐘花.....
    寄生藤,我也剛貼了

    [版主回覆02/09/2010 18:19:00]我只是沿途覺得靚就影,連它的名字都唔知道,多謝妳話我知佢叫寄生藤,我要記住先得啦。 真係好多吊鐘花,看見有些很可憐,被其他藤科爬滿整棵吊鐘樹,仍然盛開得好美,生命多頑強!

    回覆刪除
  2. 傻妹【Annie】2010/2/9 晚上7:51

    甘草
    我都好鍾意吊鐘花架...因為吊鐘花好靚...妳依家係唔係解決左上載問題啦...如果未仲諗住幫妳問下其他卜友添...咁樣我等睇靚相啦
    [版主回覆02/09/2010 23:13:00]重未得,試過放一張相都唔得呀!即刻見到個 D字啦,唔知係咪侵犯咗國家機密呢?(其實D相己經上載咗响相片內,只係不能Post 上嚟呢度),真無解,同我問下其他卜友我做錯咗乜東東?唔該哂 。

    回覆刪除
  3. 吊鐘花细细個見過之後都未見過喇~
    [版主回覆02/09/2010 23:33:00]聽行山D師兄講:呢種花像荔枝一樣,唔係年年都有架,而且唔係次次都會咁靚,不及桃花每年都咁較穩定,而且吊鐘的名有些人覺得唔好意頭,加上花型向下,所以不太受歡迎。 我們兒時政府無官制,每年春節都有人上山斬吊鐘花,現在就無人做呢種行為啦,留給行山人士欣賞更好呢 !

    回覆刪除
  4. 傻妹【Annie】2010/2/9 晚上11:47

    甘草
    我問左卜友啦...以下係卜友既回應...妳睇下會唔會有關係啦
    《如果佢做哂所有步驟都上唔到,就係個網問題!你問清楚你網友有冇做漏洞啲步驟!不過最近個網都係未掂,我頂頭都上唔到相片!》
    [版主回覆02/10/2010 06:55:00]我己經做足晒所有步驟,同平時一摸一樣,試咗十幾次都唔成功,我會再試吓。多謝妳同卜友幫忙,唔該哂!

    回覆刪除
  5. 近日我都一樣.....yahoo好唔掂!
    [版主回覆02/12/2010 08:20:00]我試足五日啦

    回覆刪除