2013年9月14日 星期六

城門巡禮











16 則留言:

  1. 倒影好靚,有動感!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀潔潔。祝中秋節快樂!

      刪除
  2. Kamchoa 影得白千層的倒影,美態橫生!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 草~您好,花草樹木真的好看呢!
      祝中秋節快樂!

      刪除
  3. 回覆
    1. 謝謝你~Andrew,祝中秋節快樂!

      刪除
  4. 哇,好靚呀!有水有藍天有倒影!

    回覆刪除
    回覆
    1. 白千層好靚、加上有水影感覺更美。

      刪除
    2. 係啊,唉,到宜家都未習慣呢度,同埋你地回覆我要自己入到來先見到!

      刪除
  5. 倒影很美,
    要去影下先! ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 博樂去影非常好、讓我可學習不同多面睇的效果,謝謝你呀!

      要向你請教「驗證碼」的問題,因各訪友到訪時需要回應「驗證碼」而令大家不便、實在抱歉。我曾嘗試過尋找Peter先生給我的指引但沒結果。在嘗試中也不知按了那兒,現在連自己回覆也需要回應「驗證碼」才可以做到,更不知道那兒才能貼新blog?請問我那裡才知道怎辦呢?
      我過兩天20日出發去北彊、暫時不能回應你,回來再見!

      祝 中秋節快樂!

      刪除
    2. 謝謝賜教,今日可以回復啦!

      刪除
  6. i like! 啲相令我有一種平靜

    回覆刪除
    回覆
    1. 前輩~請唔好客氣,我是一名初哥而已,期待閣下給我多些提點!

      刪除