2013年9月3日 星期二

2013-06-21 中國情、中國夢(二)

民國初年的各省鈔票。
銀票








兌換券






























1950年的支票





華僑的捐款

19 則留言:

  1. 早晨呀!好有趣的錢錢,大開眼界.

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 草~歡迎你嚟踩場,開心大家能再見呀!

      刪除
  3. 回覆
    1. 歡迎光臨,展品內容極之豐富。

      刪除
  4. 我都要開始儲銀紙, 等升值.

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Peter,歡迎光臨!
      儲銀紙好呀,會有升值機會。

      刪除
  5. 你好,有好多網友都有add 我,但我總去不到他們處,是否一定要google+呢才可以一click先可以入。
    好高興能去到你處:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似以前係yahoo你都係我blog友係嗎?
      我都有呢個問題,入唔到blog友處,於是我叫佢地留言時俾埋個網址,然後加到閱讀清單,從果度就可入到!
      歡迎你都來我個blog!
      http://aiinsky992013.blogspot.hk/

      刪除
    2. 我都覺得好唔慣,一樣係去唔好多blog友度?

      刪除
  6. 忙緊咩啊?好耐無見啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. Ai insky~你好呀、最近真係好忙,剛忙完甥女結婚,現在準備20號起程去北彊影相。
      祝 中秋節快樂!

      刪除
  7. 過來望望你嘅新居,,,好開心見番你呀!(''-^.^-'')

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi~Queenie,歡迎你呀,請多多指教!
      祝 中秋佳節快樂!

      刪除