2013年9月1日 星期日

慶新

Yahoo又再從新執位,雖然未知最後結果,但經歷過上次所有網友失散晒的後果,今次決定先開新blog,然後慢慢轉移,不想最後網上大塞車。

哈哈.........新居入伙,各位新知舊友、大家飲杯!

























23 則留言:

  1. 回覆
    1. Hi 你好呀,請坐飲杯啤酒啦,招呼唔到呀!

      刪除
  2. 恭喜新居入伙,遲啲一齊出嚟食餐勁去慶祝吓.

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. Hi~師兄,好在無失散,謝謝光臨!

      刪除
  4. 無計,用著先!吾知blogger好吾好用!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大梁先生,歡迎光臨!
      對呀,用住先、最驚係大家失散哂。

      刪除
  5. HI,為了你們,我開了一個戶口,希望大家可以保持聯絡!
    恭喜你開張大吉!

    回覆刪除
    回覆
    1. Aiinsky~謝謝光臨呀!
      好在大家無失散。

      刪除
  6. 為左同你地保持聯絡,我開左個戶口,今天用左一個鐘才POST左第一篇文章,覺得呢度好難操左!又唔知點加你地為朋友,希望你有時間到我''新屋''參觀下,哈哈!

    以下係我的新地址:

    http://aiinsky992013.blogspot.hk/

    回覆刪除
    回覆
    1. 用yahoo咁多年,呢度新屋好唔慣,還在摸索中呢。

      刪除
  7. 早晨,潔潔都在摸索中,唯有逐步試.哈哈!好像移民潮呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 潔潔~唔知點攪,我連個名都變成 Plume Flowers?

      刪除
    2. 我依家先至知道係同一人呀!

      刪除
    3. 知道係我就好啦,Plumeflowers係我以前的花店。

      刪除
  8. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  9. 你好呀!假期快樂,會出外攝影嗎?
    潔潔印象中,花店的女士,會是很漂亮,溫柔,嫻雅的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 本月非常忙碌,明日甥女岀嫁,所以不會外攝啦!
      唔好俾花店兩字誤導以為必會是靚女、哈哈.........咁我都曾經靚過來。

      刪除
  10. Winna,搬了新居,飲得杯落.請取消驗證碼以方便我們發佈回覆.

    回覆刪除
    回覆
    1. 請問取消驗證碼在那裡、仍未知點樣做?

      刪除