2016年2月29日 星期一

2016-02-14 鹿頸行

與友人半天悠閒鹿頸行,雖然沒有陽光,清涼的天氣感覺非常舒服,選擇DC機隨行,
極之輕鬆方便。

不知名植物樹型好靚





                                    可愛的一對小鸚鵡,想其中一隻是否換毛呢?









18 則留言:

  1. 鹿頸是我常遊之地,路平坦,沿途風景不錯 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨rober, 喜歡這裡沿途的環境,路又平坦適合我的生蟲腳啊!

      刪除
  2. 很多年前我已喜歡這地方,那一份安逸與寧靜就如去了別的一個世界!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu Siu, 我也有同樣的感觉,喜歡這地方啊!

      刪除
  3. 麻雀嶺和鹿頸,很久没去过呀! 是个好地方呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨Tom, 這是一個值得重遊的地方啊!

      刪除
  4. 麻雀嶺和鹿頸,很久没去过呀! 是个好地方呢!

    回覆刪除
  5. 鹿頸我都經常去,不過每次都係去影蟲,冇乜點欣賞風景添 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨Philip, 哈哈…唔好淨係揾蟲啦!
      下次除找蟲外也要慢慢去欣賞沿途風景啊!

      刪除
  6. 都幾多人鹿頸行~沿途風景唔錯喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. ANDY, 你好,歡迎光臨啊!
      喜歡鹿頸沿途景觀,假期都會較多人啲!

      刪除
  7. 紅樹林要好好保存,希望唔好因為發展而無晒啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這是大部分熱愛大自然人士的心願啊!

      刪除
  8. 鸚鵡好靚! 有人帶去的嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 小月你好,鸚鵡由主人帶著,佢哋好乖唔使入籠啊。

      刪除
  9. 都好多人來郊遊喎
    望過去對面高樓係咪大陸?

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣回暖是郊遊最好選擇,對面正是大陸地方啦!

      刪除