2015年10月2日 星期五

2015-10-01 國慶煙花匯演

第一次影國慶煙花,不想太早等候,選擇了近紅磡的位置,
可能風不大,黑煙聚在煙花的半空,效果不大理想。

















31 則留言:

  1. 都唔錯啦,等咁耐好辛苦的 ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨島兄,昨晚等了約2小時。

      刪除
    2. 早晨島兄,昨晚等了約2小時。

      刪除
  2. 對我來說、已拍得很好了!
    在電視看雖然也很美、
    感受現場氣氛就是不一樣呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 只微早晨,謝謝你的鼓勵啊!

      刪除
    2. 只微早晨,謝謝你的鼓勵啊!

      刪除
    3. 只微早晨,謝謝你的鼓勵啊!

      刪除
  3. 對我來說、已拍得很好了!
    在電視看雖然也很美、
    感受現場氣氛就是不一樣呢!

    回覆刪除
  4. 拍得十分好呀!我未试过現場拍呀!怕人多呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Tom, 這位置雖不是最佳,我一個小時前到達,勝在不需要跟人擠啊!

      刪除
  5. 幾清靚靚, 影得好呀!
    電視看都見到幾大煙, 只是欠點風吹開 ...

    回覆刪除
    回覆
    1. 雅姬蘭~晚安,謝謝你的鼓勵啊!

      刪除
  6. 煙花熣燦!美不勝收!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阮老師 ~ 晚安,謝謝光臨賞圖啊!

      刪除
  7. 煙花唔係咁易拍,暴光時間一定要掌握得準,今次你的作品已經很不錯啦!
    謝謝你的分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu Siu, 第二次影煙花,初哥一名呀!

      刪除
  8. 回覆
    1. Elaine ~ 晚安,謝謝你的鼓勵啊!

      刪除
  9. 回覆
    1. Wien ohtria, 第二次影煙花,初哥一名呀!

      刪除
  10. 好似很浮,輪廓不夠分明,何觧?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不知是否大煙、或許是我出了什麼錯......?

      刪除
  11. 拍得好清好靚 !
    我從家看出好多煙霧.. 今年冇風呢..

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能無風,所以黑煙像雲海般漂在半空..............

      刪除
  12. 煙花照片好靚!!讚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仍在學習當中、謝謝你的鼓勵啊!

      刪除