2010年12月16日 星期四

吉澳-地質教育中心

 




























7 則留言:

  1. 傻妹【Annie】2010/12/17 晚上8:24

    甘草
    妳詳細呀 ! 妳一定係搜集咗好耐,妳好有心機呀 !
    [版主回覆12/19/2010 11:50:00]其實我係懶人一個,絕大部分網頁都是用照片表達,這些都是沒有動腦的資料呀!

    回覆刪除
  2. 甘草,多天不見了,好嗎?天气很冷,你去旅行有沒有冷親呀?
    你影的相片無論角度和取景都很有水準.多謝分享. 請繼續努力影多些相
    給朋友觀賞.
    [版主回覆12/19/2010 16:21:00]今次係避寒之旅呀!放心啦,只要有時間我就會把照片預先整理好,就算我不在港你仍然可以看到其他相架,多謝參觀!

    回覆刪除
  3. 今早聚會唔見妳噃!
    [版主回覆12/19/2010 11:52:00]我身在星加坡呀,抱歉沒有出席 ,下次見您啦!

    回覆刪除
  4. 寒流襲港.......
     
      【禦寒】
    寒流襲香江
    雨雪落番邦
    不分東西方
    大家齊禦寒
    [版主回覆12/19/2010 11:59:00]農夫先生你好,這次寒流我做了逃兵,走去接收南洋的陽光。番邦風雪交加,小心加倍禦寒。多謝參觀!

    回覆刪除
  5. 傻妹【Annie】2010/12/19 中午12:51

    甘草
    照片都要俾心機整架 ! 唔好講到自己無付出先至得架 !
    [版主回覆12/19/2010 23:18:00]我揸筆好似担挑咁重,所以用最懶方法來表達,就選咗相片啦 !

    回覆刪除
  6. (Empty)
    [版主回覆12/19/2010 23:19:00]Saa:您好嗎?

    回覆刪除
  7. 你將整個展覽館的展品全拍下來.

    回覆刪除